lördag 7 maj 2011

Skrik, spring och trötta ögon

Ja så är det idag! Lilleman är gnällig, åker snart i säng. Märks att den lille börjar få en egen vilja med temperament. Men det är bara roligt, klart killen ska ha personlighet! :)

Springer sker efter vår nya familjemedlem, katten. Han gömmer sig överallt och såklart Helst där han inte bör vara. Bland annat hittade jag honom mellan färgfilmerna och extrakylen under trappen innan, kall som en ispinne stackaren. Men så är det ju innan dem vågar sig fram och kolla läget. Klart man blir lite rädd och vilsen när man inte får vara med mamma längre!

Ja och trötter det är jag det! Idag är jag sleten så funderar starkt på att gå och lägga mig med min son så vi sover samtidigt för en gångs skull. Skulle nog behöva några timmars extra sömn inatt! Imorgon blir det städ bland alla saker i blivande barnrummet som förtillfället är ett samlingsrum för alla kartongerna. Blir säkert bra det med tillslut.

God natt på er så hörs vi sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar