söndag 15 maj 2011

Ditox..

Ja jag ditoxar, vilket betyder att jag mår skit just nu. Hur kan man samla på sig så här mycket skit i kroppen utan att märka det. Ush och fy... Men nu ska allt ut och när kuren är färdig ska jag också vara het rökfri har jag tänkt mig. Nu ska mitt nya och sunda liv börja, dessutom blir det mer pengar kvar till roligare saker än giftpinnar som bara tar slut och inte bidrar med något roligt i ens liv.

Så just nu är jag som en klimakteriehäxa med kvalningar och dåligt temperament. Tråkigt för jag känner inte för att göra något överhuvudtaget när jag mår så här och då blir ju stackars Alexander lidandes. Men det positiva är att om 18 dagar är jag förhoppningsvis väldigt pigg, vilket jag inte varit på evigheter.

Nej jag får väl ta och dammsuga lite och diska iallafall sen blir det nog en film i mysiga soffan med blaskdrickan i högsta hugg.

Ha en trevlig söndag alla nyfikna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar