fredag 18 mars 2011

bläää...

Här är skitigt men jag är trött. Det känns som om jag har tusen saker att göra innan söndag och ingen tid kvar.
Nej jag tänker gå och lägga mig istället, kommer ändå inte få något vettigt gjort nu när ögonen går i kors.
imorgon ska man hämta tårtbottnar och sen hem och fixa till dem. Efter det ska jag köra hem molly, hämta smörgåstårtor, köra ut smörgåstårtorna och tårtorna till Oppmanna, fixa mina naglar, städa bilen, hämta dopkläningen och hämta ut paket på posten. Ja jo och allt ska gärna vara klart på förmiddagen så jag har tid för allt annat jag har glömt...
jag är bitter... fy fy fy.. blääää
just nu tillåter jag mig själv att vara just bitter.. imorgon kommer bli en jobbig dag men det är bättre att vara bitterf*tta nu och inte då.. så nu ska jag lägga mig i min säng och se om min son kanske kan tänka sig att sova hela natten och låta mig vara utvilad imorgon.
Men för allt i världen tro inte att jag klagar, nej för jag är ju inte bitter... nej just det så va det ja...
hej svejs och sov gott för nu orkar inte jag mer idag! god natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar