torsdag 17 mars 2011

äntligen!

Då var jag äntligen klar med att fixa till bloggen. Jag är verkligen inget bra på sånt här! Jaja nu får den se ut så här ett tag tills jag får ny ork.
Så då var man igång igen, ska bli intressant och se om jag får någon ordning på det denna gången. Egentligen är det bara min egen lathet och dåliga fantasi som gör att mina bloggar alltid får lida, men denna gången kan jag ju inte direkt skylla på att tiden inte räcker till. Jag lovar att försöka vara en duktig kikka denna gången...
Skulle jag trotts detta glömma bort den så får ni lova att skälla på mig!

Ja så då var vi klara med den biten... hmm.. vad ska jag nu berätta... tänk.. tänk... tänk...

Ja men jo på Söndag är det dop för min lilla älskling och det kommer bli så trevligt. Har knoppat och pillrat med allt som ska göras nu i flera dagar så huvudet är inte riktigt med längre. Det är konstigt vad lite mitt minne klarar av nu förtiden jämfört med förr, men det måste vara lite efterglömska efter graviditeten vi får väl hoppas att det ordnar till sig med tiden.

Det kommer komma en hel del folk så vi ska vara Hemma hos Andrés mormor, så snällt av henne att låta oss vara där. Allt blir ju så mycket enklare och mysigare när alla kan sitta tillsammans och ha det trevligt.

Men innan dessa trevligheter är här så har vi två dagar till... imorgon kommer bli hårt, men det ska säkert gå bra. Åhh med det så bör jag kanske tänka på att hoppa ner i sängen så jag orkar gå upp i tid imorgon.
Sov nu så gott alla söta människor, vi hörs imorgon! bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar