torsdag 28 juli 2011

uttråkad....

Jag har tråkigt... min tanke om myskväll blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.
Jag myser i soffan och Andre myser med sin nya bil haha han står där uppe och tvättar, polerar och beundrar sin nyköpta pärla =)
ahh men det är gulligt... åhh jag får väl hålla med den är faktiskt ganska fin för att vara en 95:a

ne nu ska jag nog minsann slänga igång en säsong med vänner och mysa upp mig med kuddarna i soffan innan sängen kallar igen. Imorgon blir det storhandling och en tur in till Lene. ska bli trevligt =) Känns alltid så bra att umgås med Helene, en av de få människorna som jag känner som man verkligen kan berätta vad som hellst för och man vet att man får höra sanningen tillbaka men ändå vet man att hon aldrig dömer en. Det är så vänskap ska vara!

nee nu ger jag upp på datorn för ikväll, ha det nice och sov gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar